Skip to main navigation Skip to main content Skip to page footer
Menu

ΙΑΤΡΙΚΗ ΣΧΟΛΗ

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ

Η ΙΑΤΡΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΕΚΠΑ ΚΑΙ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΗΣ ΠΑΝΔΗΜΙΑΣ_ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ

Η ΙΑΤΡΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΕΚΠΑ ΚΑΙ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΗΣ ΠΑΝΔΗΜΙΑΣ_ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Η ΙΑΤΡΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΕΚΠΑ ΚΑΙ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΗΣ ΠΑΝΔΗΜΙΑΣ

 

Ιατρική Σχολή – Υψηλού επιπέδου εκπαιδευτικό και ερευνητικό έργο

Η Ιατρική Σχολή κατά τα 184 χρόνια λειτουργίας της παρέχει εξαιρετικά υψηλού επιπέδου εκπαίδευση και παράγει ερευνητική δραστηριότητα που την κατατάσσει  μεταξύ των 150 καλύτερων Ιατρικών...

ΜΕΛΕΤΗ SAVE-MORE

ΜΕΛΕΤΗ SAVE-MORE

Η έγκαιρη προσωποποιημένη αντιμετώπιση της πνευμονίας από COVID-19 μείωσε τον κίνδυνο εξέλιξης της νόσου κατά 64% και θανάτου κατά 55%. Αυτό είναι το βασικό συμπέρασμα της μελέτης SAVE-MORE που σχεδίασε και συντόνισε ο Καθηγητής Παθολογίας-Λοιμώξεων της Ιατρικής Σχολής του ΕΚΠΑ Ευάγγελος Ι. Γιαμαρέλλος-Μπουρμπούλης.

Η μελέτη υλοποιήθηκε σε...

Εκδήλωση από το "Αιμοπετάλιο"

ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟ "ΑΙΜΟΠΕΤΆΛΙΟ"

Το "Αιμοπετάλιο" είναι η φοιτητική ομάδα εθελοντικής αιμοδοσίας του Πανεπιστημίου Αθηνών, που ως στόχο έχει την προαγωγή της ιδέας του εθελοντισμού σε νέους ανθρώπους, κυρίως μέσα από την διοργάνωση εθελοντικών αιμοδοσιών και την ενημέρωση για τη δωρεά αρχέγονων αιμοποιητικών κυττάρων με στόχο  την εγγραφή...

Λειτουργία των Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων (Α.Ε.Ι.) και μέτρα για την αποφυγή διάδοσης του κορωνοϊού COVID-19 κατά το ακαδημαϊκό έτος 2021-2022

ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΝΩΤΑΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ (Α.Ε.Ι.) ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΦΥΓΗ ΔΙΑΔΟΣΗΣ ΤΟΥ ΚΟΡΩΝΟΪΟΥ COVID-19 ΚΑΤΑ ΤΟ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟ ΕΤΟΣ 2021-2022

Κοινή Υπουργική Απόφαση «Λειτουργία των Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων (Α.Ε.Ι.) και μέτρα για την αποφυγή διάδοσης του κορωνοϊού COVID-19 κατά το ακαδημαϊκό έτος 2021-2022.

Επισυνάπτεται η υπό στοιχεία 119847/ΓΔ6/23.9.2021Κοινή Υπουργική Απόφαση «Λειτουργία των Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων (Α.Ε.Ι.) και μέτρα για την αποφυγή διάδοσης...

ΕΠΑΝΑΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗΣ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ ΣΕ ΝΕΟΥΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΚΑΤΟΧΟΥΣ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟ?

ΕΠΑΝΑΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗΣ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ ΣΕ ΝΕΟΥΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΚΑΤΟΧΟΥΣ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟ?

ΕΠΑΝΑΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗΣ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ ΣΕ ΝΕΟΥΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΚΑΤΟΧΟΥΣ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟΥ 2021-222

Σας ενημερώνουμε ότι η Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος με ΑΔΑ : 6ΖΕΨ46ΨΖ2Ν-8ΧΙ για την υποβολή αιτήσεων υποψηφιότητας από νέους επιστήμονες κατόχους διδακτορικού στην Ιατρική Σχολή ΕΚΠΑ στο πλαίσιο...

Ανακήρυξη υποψηφιοτήτων ανάδειξης εκπροσώπου μελών ΕΤΕΠ στην Γενική Συνέλευση της Σχολής Επιστημών Υγείας

ΑΝΑΚΗΡΥΞΗ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΩΝ ΑΝΑΔΕΙΞΗΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥ ΜΕΛΩΝ ΕΤΕΠ ΣΤΗΝ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΥΓΕΙΑΣ

Ανακήρυξη υποψηφιοτήτων ανάδειξης εκπροσώπου μελών ΕΤΕΠ στην Κοσμητεία της Σχολής Επιστημών Υγείας

ΑΝΑΚΗΡΥΞΗ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΩΝ ΑΝΑΔΕΙΞΗΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥ ΜΕΛΩΝ ΕΤΕΠ ΣΤΗΝ ΚΟΣΜΗΤΕΙΑ ΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΥΓΕΙΑΣ

 ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΕΝΑΡΞΗ ΤΗΣ ΔΙΑ ΖΩΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΠΟΣΟΣΤΩΝ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΟΥ ΣΤΗΝ ΙΑΤΡΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΤΟΥ ΕΚΠΑ

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΕΝΑΡΞΗ ΤΗΣ ΔΙΑ ΖΩΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΠΟΣΟΣΤΩΝ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΟΥ ΣΤΗΝ ΙΑΤΡΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΤΟΥ ΕΚΠΑ

Μετά από ένα ολόκληρο ακαδημαϊκό έτος χωρίς δια ζώσης εκπαίδευση, με ιδιαίτερη ικανοποίηση ανακοινώνεται ότι ξεκίνησε σήμερα χωρίς προβλήματα η δια ζώσης εκπαίδευση όλων των φοιτητών των κλινικών ετών της Ιατρικής Σχολής (θεωρητική εκπαίδευση, κλινική άσκηση). Στο έκτο έτος σπουδών είχε ήδη ξεκινήσει η δια ζώσης εκπαίδευση από τέλος...

ΜΕΛΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2021-2022

ΜΕΛΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2021-2022

Δημοσίευση στο Nature απο την Ιατρική Σχολή ΕΚΠΑ

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΣΤΟ NATURE ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΑΤΡΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΕΚΠΑ

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Δημοσιεύεται σήμερα στο περιοδικό Nature εργασία που υλοποιήθηκε στην Ελλάδα στα πλαίσια της απόκρισης έναντι της πανδημίας COVID-19, σε συνεργασία με επιστημονικές ομάδες από  πανεπιστήμια των Ην. Πολιτειών ΗΠΑ. Η εργασία έχει τίτλο: «ImprovingCOVID-19 bordercontrolwithreinforcementlearning» και αφορά ανάλυση μεθόδου...